Close
Φόρμα Υποβολής Παραπόνου
A: ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΜΕΝΟΥ 


ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ*
ΑΡ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ*
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΠΟΛΗ / ΧΩΡΙΟ
ΑΡ. ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ*
EMAIL
ΕΧΕΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ*
ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ
  
Β: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ 


ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΣΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ: 
(1) ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ*
 
(2) ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ*
 
  
Γ: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ
  
 
Βήμα Πρώτο: Επικοινωνήστε Μαζί μας

Παρακαλείστε όπως υποβάλετε το παράπονο σας συμπληρώνοντας το «Έντυπο Υποβολής Παραπόνου».  Αυτό επιταχύνει τη διαδικασία διερεύνησης.

Κάντε κλικ στο εικονίδιο (πάνω δεξιά) για να συμπληρώσετε και να υποβάλετε το Έντυπο Υποβολής Παραπόνου.

Εναλλακτικά, μπορείτε να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας κάνοντας κλικ εδώ.  Αφού το συμπληρώσετε παρακαλείστε να μας το στείλετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (complaints@gic.bankofcyprus.com), τηλεομοιότυπο (22668012), ταχυδρομικώς (Θεμιστοκλή Δέρβη 2-4, 1511 Λευκωσία) ή να το παραδώσετε σε οποιοδήποτε κατάστημά μας.

Αν οι πιο πάνω τρόποι δεν σας βολεύουν, μπορείτε εναλλακτικά να μας εκφράσετε το παράπονο σας με οποιοδήποτε από τους ακόλουθους τρόπους:

  • Τηλεφωνώντας μας στο 8000.87.87
  • Με επιστολή μέσω τηλεομοιότυπου στο 22668012.
  • Με επιστολή στην ταχυδρομική διεύθυνση: Θεμιστοκλή Δέρβη 2-4, 1511 Λευκωσία.
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: complaints@gic.bankofcyprus.com

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ 8000.87.87 EMAIL
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου χρησιμοποιούν cookies με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγηση σας στην ιστοσελίδα μας αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.