Τι πρέπει να κάνω εάν έχω παράπονο από τις Γενικές

Εάν έχετε παράπονο ή δυσαρέσκεια σε σχέση με το ασφαλιστήριό σας ή την εξυπηρέτηση που είχατε από τα στελέχη ή τους συνεργάτες της Εταιρείας μας, σας παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατό.  Στόχος μας είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης που σας προσφέρουμε και τυχόν παράπονα τα οποία έχετε μας βοηθούν να τον επιτύχουμε.

Λαμβάνουμε όλα τα παράπονα πολύ σοβαρά υπόψη και για την καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτησή σας έχουμε θεσπίσει διαδικασία υποβολής και χειρισμού παραπόνων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ 8000.87.87 EMAIL
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου χρησιμοποιούν cookies με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγηση σας στην ιστοσελίδα μας αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.