Βήμα Τρίτο: Απάντηση

Εντός 15 εργάσιμων ημερών θα λάβετε γραπτή επιστολή που θα σας ενημερώνει για τα αποτελέσματα της διερεύνησης και τις ενέργειες στις οποίες θα προβούμε ως Εταιρεία σχετικά με το παράπονο το οποίο υποβάλατε.

Αν και προσπαθούμε όσο μπορούμε να απαντούμε όλα τα παράπονα εντός 15 εργάσιμων ημερών, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες αυτό δεν καθίσταται δυνατό π.χ. λόγω της πολυπλοκότητας του παραπόνου.

Σε περίπτωση όπου χρειάζεται περισσότερος χρόνος από τις 15 εργάσιμες μέρες για διερεύνηση του παραπόνου σας, θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα γραπτώς (και θα σας εξηγήσουμε τους λόγους που προκάλεσαν την καθυστέρηση).

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν με ικανοποιεί η απάντηση του παραπόνου

Σε περίπτωση όπου η απάντηση που λάβατε δεν σας ικανοποιεί, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε σχετικά με τους λόγους της διαφωνίας σας.

Παράλληλα, διατηρείτε το δικαίωμα σας να εμμένετε στο παράπονό σας και να προσφύγετε στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο (http://www.financialombudsman.gov.cy) που είναι ένας εξωδικαστικός μηχανισμός επίλυσης διαφορών ή να ακολουθήσετε τη νομική οδό.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ 8000.87.87 EMAIL